first days at school

2012-07-25 | 00:59:09
Började skolan igår. Det gick faktiskt bra, hittade en tjej i klassen innan lunch så jag slapp sitta ensam! Haha Maten var bra med så har inget att klaga på där. Idag var andra dagen och jag bytte police sciense till early childhood education (man lär sig om barn). Läser även amerikansk historia, grafisk design, dans, sports medicine (lär sig om träning och skador mm) och sista lektionen har jag engelska. Varje lektion är 56 minuter med 5 minuter mellan varje klass, fungerar väldigt bra. Har redan fått läxor men det funkar, inte så "stora". Ska på tryouts för volleyboll laget på måndag, dock aldrig spelat volleyball så vi får se om jag kommer med :) nu ska jag plugga sedan åka med kameryn till hennes dans och kolla :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ta massa bilder, vill se hehe :D

2012-07-25 @ 01:40:33
Postat av: tilda

AAAAH vad kul!! kan du inte börja lägga upp fler bilder?

2012-07-25 @ 08:12:51
URL: http://tiildalarsson.blogg.se
Postat av: Claes-Göran Lans

Hej...........
Kul att allt fungerat och att du kommit tillrätta i din nya miljö. Skall bli kul att följa dina inlägg i fortsättningen. Ta väl hand om dig. :)

2012-07-26 @ 18:47:30
Postat av: Greta - utbytis i edmonds

Åh längtar till min första skoldag, typ i alla fall! Vill inte vara helt ensam:) jag tror också att jag ska försöka bli med i volleyboll laget men vet verkligen inte om jag kommer komma med:)

2012-07-29 @ 23:13:32
URL: http://momentsbygreta.devote.se
Postat av: Greta - utbytis i edmonds

Åh längtar till min första skoldag, typ i alla fall! Vill inte vara helt ensam:) jag tror också att jag ska försöka bli med i volleyboll laget men vet verkligen inte om jag kommer komma med:)

2012-07-29 @ 23:13:54
URL: http://momentsbygreta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0