Isn't it weird that everything sounds better in english?

2012-03-04 | 22:13:56
Jag har fått veta lite mer nu om min v-familj. Jag kommer bo med min värdmamma hennes dotter (16 år) och en annan utbytesstudent. Vi kommer nog bli ett riktigt mysigt litet tjejgäng och jag ser verkligen fram emot att få träffa dem!
'
Söndagar är en sån otroligt speciell dag på jobbet! Gäster har inget tålamod och ropar på en när man tar beställning vid ett annat bord och ber om saker när man har händerna fulla. Så något jag verkligen ska ta reda på i USA är om Amerikanare är lika Stressade och naiva som Svenskar eller om vi är en särklass för sig. (Note to self).
*
Celine:
Vad betyder LC? När skall du åka?
- LC betyder Local Coordinator vilket är min kontaktperson ifrån min Amerikanska organisation. Jag ska åka nu till hösten, tidigast 31 Juli.

Känslan när man kollar statistiken och den är superhög, går in och kollar Eiras blogg och ser att hon länkat och förstår varför man har så många unika besökare ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad härligt det låter, har du fått veta var den andra utbytesstudenten kommer från?:)

Jag ska åka om två år, så har börjat jobba och sparat och så, så tycker du gjort det jättebra som tjänat ihop så mycket all by yourself :D

2012-03-05 @ 11:32:51
Postat av: Celine

Tack för svaret. =) Hoppas du får det underbart trevligt!

2012-03-05 @ 14:44:06
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Alma

Åh det låter ju verkligen jättemysigt! :D I Arizona dessutom!! Och hoppas att statistiken håller sig hög, det tycker jag du förtjänar! :)

2012-03-05 @ 17:40:09
Postat av: Eira

Haha I love you! Håller med Alma

Puss på dig

2012-03-06 @ 00:22:44
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0