Closer than you think.

2012-05-20 | 13:14:37
Ja jag har ju varit liten absent det senaste. Men det har hänt lite grann sådär!
1. Jag kommer nu i de närmaste dagarna få ett bestämt avresedatum vilket kommer vara allt ifrån 16-19e Juli, så sjukt galet snart!! Jag är så glad att jag fått en så fin familj som verkar vara helt underbara och dessutom en extra utbytesstudent-värdsyster (vet inte vad jag ska kalla det för)! Säkert många som är osäkra på sina familjer, hur kommer det vara att bo där? första mötet? Kommer man fungera tillsammans? Men jag tror att vad man behöver göra är att slappna av, inte tänka för mycket och veta att det är en själv som formar året. Jag ska ta vara på året och framförallt olikheterna som jag kommer stöta på. Men nu ska jag leva livet i sverige dessa sista 60 dagar jag troligtvis har i Sverigen med mina vänner för denna gången ;)
2. I måndags när jag kom hem ifrån skolan låg ett kuvert till mua! tänkte att det var något grejs för att jag fyllt 18 men no! Det var ett stipendie! Blev galet glad och hoppa omkring haha så skönt att få lite utdelning för vad man kämpat för! Nu ska jag leva vidare på det underbara vädret som är ute idag och plugga för fullt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt!! Vad va de för stipendie du hade fått?? :)

2012-05-22 @ 14:50:23
Postat av: Isabella

Tusen tack, och lycka till du med med allt! :) Arizona verkar awesome!!



Jag har länkat dig nu med :)

Kram!

2012-05-22 @ 18:21:37
URL: http://acrosstheuniverse.se
Postat av: Utbyteselev? :)

Hej. Funderar på att åka som utbyteselev 13/14, och undrar bara vilket är du är född? :) ha det bra

2012-05-22 @ 21:52:12
Postat av: clara

hur mycket fick man i stipendet? om man får fråga, vill gärna själv åka men skulle bara ha råd om ett stipendie hjälpte mig på traven lite

2012-07-09 @ 17:33:21
Postat av: Tilda Larsson

ÅÅåh jag kämpar precis som du och behöver få lite stipendier! vilket stipendie fick du?
massor av kramar och lycka till med ditt år!

2012-07-15 @ 13:35:50
URL: http://tiildalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0