I wish I would take my own advice

2012-11-18 | 06:01:40
Har ju hänt lite här de senaste dagarna!
 
I torsdags hade jag först träning efter skolan, fick en fin lårkaka så nu har jag ett stort blåmärke på låret, haha de e hårt att spela fotboll ;)
Efter det var det direkt hem och iväg igen på BIO! Jag kolla som sagt på Breaking Dawn med mina värdsystrar. Både del ett och två! Fy tusan vad bra den sista va! Vi kolla först på första delen sedan var det en timmas paus så vi tog en nap, sen den sista delen vid 22. Om ni funderar på att gå, Fundera inte längre, gå! 
 
Igår var jag på Live Dance Preformance med en tjej i min dans. Har en uppgift i skolan att göra det så det fick bli gårdagens underhållning. Det var väldigt kul och dansarna var superduktiga! 
 
Och idag har jag Voluntär arbetat. Jag tycker det är så otroligt roligt! Man träffar alltid så mycket trevliga människor och man hjälper andra. Idag hjälpte jag till att bygga en lekplats så jag hjälpte till att sätta ihop alla sakerna till den! Jag träffa två otroligt roliga människor, Kelly och Steven! Vi hade det himla trevligt och det gjorde dagen ännu bättre! När lekplatsen var klar (JA! Vi byggde en hel lekplats på end dag!) så gick barnen upp med skyltar och hade tacktal! Så himla fint av dom, söta ungar! Jag tog inte så mycket bilder idag, men ska försöka se om jag kan få några fler så ni kan få se! Men här är hur det såg ut när allt var klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0