I need you so much closer

2012-10-29 | 05:58:35
Även denna helgen har det varit full rulle med roliga händelser! 
 
I Fredags var jag med några vänner på Paranormal Activity 4. Den var allt bra, skrattade åt mig själv när jag blev rädd, dock tycker jagde andra filmerna är bättre. 
Igår lördag var jag med min organisation på fängelse rundvandring. Va väldigt häftigt tycker jag! Fick se hur de bodde, hur de gick i skolan. Fick även intervjua en kille som satt inne för brott. Vi fick se demostration av en polishund. 
 
På Kvällen åkte vi till schnepf farm. Vi kolla på pumpor, cyklade, kollade på BMX uppvisning, åt gott, åkte hö lass och skrämde varandra i majs fältet. 
 
Idag har jag bara degat hemma, skypat med saknade svenskar, Mamma, Syster, Emelie och Pontus! Även gjort läxor och var ute och kännde lite på fotbollen eftersom uttagningar börjar imorgon! 
 
Nu ska jag sova för e super trött! 
Fängelserundvandringen
Avslutade kvällen med fyrvärkerier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0