2 Months!

2012-09-22 | 09:10:19
Idag var det två månader sedan jag och Nathalie landade här i AZ, USA. Det har varit en berg och dalbana med mycket känslor. Men just nu är jag i toppen på berg och dal banan och ser fram emot otroligt mycket nu den kommande månaden och har något alldeless speciellt som förhoppningsvis väntar när jag kommer hem till Sverige igen! 
Jag och Nathalie, Tyska utbytesstudenten!
 
Jag älskar att ha saker att länga efter. Om jag har saker att länga efter så ser jag alltid frammåt. Även om jag vet att det är tungt för tillfället har jag ändå något längre fram som jag längtar efter. Jag skulle inte vilja ha allting, få allting serverat på silverfat precis när man vill ha det. Visst känner jag så många gånger. Men det är ändå kampen efter någonting man vill som gör det så mycket mer värt att få det i slutändan! Detta året tillexempel, jag har jobbat i två år för att få göra detta året. Att sedan se att man faktiskt klara det, med hjälp av andra, inte helt beroende av andra, gör det så mycket mer spännande på något sätt. 
 
Idag hade vi även homecoming game! Sådan sjuk stämning! Efter underläge så tar vi poäng i sista minuten och vinnen matchen! Sån sjuk känsla där alla är så otroligt engagerade och stöttar sin skola! Älskar detta med high school! Imorgon blir det homecoming och förhoppningsvis en himla massa fina bilder!
 
Här kommer även en underbar på mig o min amerikanska v-syster! haha 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, kan du säga fördelar och kanske om det finns nackdelar med att bo med en annan utbytesstudent? :)

2012-09-22 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0