High school, Homecoming, 2012!

2012-09-24 | 06:28:41
Igår va det homecoming. Började med att vi möttes upp hos F sedan åkte vidare till R. R's mamma hade bjuit in vänner som fixade våra naglar, här och smink, riktig lyx! Efter att vi var färdiga med detta åkte vi till en restaurang och åt go middag och tog foton! 
 
Väl i kön in till homecoming dancen så är det ej tjej som spyr. Sedan ramlar och faceplantar. Jag kände att det redan kändes typiskt "high school", så som man har hört om det. Kvällen var annars väldigt rolig! Det var otroligt mycket människor och i stort sätt alla dansade, men ut över det känndes det som ett högstadiedisco ungefär! haha När det var "tryckare" dansa alla med armlängds avstånd, men när annan musik spelades så grinda alla, hmm lite annorlunda! haha Efter dansen åkte vi hem till F och käka popcorn och kolla paranormal activity 2, dock somna jag innan första scenen var över haha
 
Dagen idag börja med american pancakes, sedan slappa och tjöta vi en massa! Efter ett par timmar av det bestämde vi oss för att gå på bio så blev "the house at the end of the street", det är en skräckfilm men tycker faktiskt den var sjukt bra och inte alls så förutsägbar som filmer brukar vara! Efter det åkte vi hem, och jag åkte vidare med min värdmamma till wallmart för att handla nödvändigheter! Nu sitter jag i soffan framför en film med ben&jerry's! Skola imon igen, bara en vecka kvar sedan blir det lov och massa roliga saker på g! 
 
Här kommer bilder från igår!
Hår och smink klart. Jag och min tyska v-syster
Middag - S, N och jag
Middag - N och jag
S från Finland!
So American to stand in the stairs!
Gänget!
Mina är de guldiga!
Jag och S!
Här kan ni även se bilder ifrån homecoming dansen -> 
Vill även säga grattis till en väldigt viktig person som fyller år idag!
Grattis till Ivan, 98 år! Mannen i mitt liv ;)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0