Smile, you are beautiful

2012-09-21 | 04:40:00
Ännu en dag har rullat förbi! Redan torsdag och snart är denna veckan också över! Tiden går så himla fort. Imorgon blir det homecoming game, lördag är det homecoming! Nästa vecka får vi höst lov och då är fullspäckat schema!
  • Grand Canyon 
  • Palm Dessert (Palm Spring) 
  • Youth academy 
  • San Diego
Jag kommer få uppleva så sjukt mycket och längtar så galet efter att få besöka alla dessa platserna! Igår var det superheroday i skolan, fick dock ingen bild på det :/ Men idag var det träningsdag! Jag körde fullt ut på Rosa och svart! Rosa jacka, svart/rosa byxor, svart/rosa skor & Svart/rosa hörlurar! Haha
Nathalie, Jag och Francesca! 
 
Vi hade även martch igår och idag, förlora igår och vann idag om jag minns rätt. Dock var jag ute o träna och gjorde utfall i tisdags, inte något jag brukar göra vilket resultera i rejäl träningsvärk och att jag knappt kunde röra mig på plan! Haha, men jag vann i alla fall mina matcher både igår och idag trots det! 
 
Nu taggar vi för Basha dag imorgon och även homecoming game! Go bears!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0