I like the smell of rain.

2013-02-01 | 02:34:52
Sitter här i soffan i mörkret och lyssnar på musik. Jag färga håret för en stund sedan. Kom på att Amerikansk hårfärg inte är lika stark som Skandinavisk. Mina rötter är oranga så ska färga det igen på lördag troligtvis. Man brukar ju säga att man ska äta choklad o glass när man har kill problem, jag kör på cholkad o glass när jag har "hår färgnings" problem! 
 
Inte van vid att sitta hemma hela eftermiddagen och inte göra något. Eftersom jag sprang 1 mil igår och hade ett 2 timmars killig pass idag på gymmet kände jag att jag kunde vila från sprigningen, kroppen värker så tror de tkan vara en bra idé! Ikväll blir det serier, weheartit och kanske fixa naglarna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0