Pictures from last week

2013-05-15 | 03:05:00
Vi hade Soccer Banquet i forra veckan, har ar jag och min van Jass!
Jag va pa min skolas dans konsert i fredags. Kan ju lungt saga att den va grym! Var skola har det basta dans programet i Arizona sa det va underbart att fa se. Det va aven min danslarares sista konsert da hon kommer sluta pa denna skolan efter detta lasaret sa det va lite ledsamt med. 
Jag och min Dejt Chase,, Jag fick en corsage sa ja va allt glad! haha 
Denna skalen gjorde jag och min tyska vardsyster till var vardmamma pa mors dag. Vi malade den och allting sedan lamna vi den i butiken och plocka upp den ett par dagar senare efter att den varit i ugnen. 
Jag och min Tyska, kommer sakna henne massor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0