What do I know? I'll ask my friends!

2011-10-11 | 19:43:52
Igår tog jag fram datorn, läste massa utbytesstudenters brev till sina blivande Host-families. Efter lite inspiration tog jag fram ett nytt dokument och kludda ner en massa om mig själv på en sida, i alla fall en bit på vägen!

Men vad ska man egentligen skriva om sig själv? Jag hade ingen aning så jag tog mina vänner till hjälp. S,J,P & E
skrev ett par rader var om hur jag är som person så det blev lite lättare för mig att förklara hur jag är.
Jag fick föresten höra av min förvånade mamma att "syskon vet mer om varandra än var föräldrarna vet om dem". Haha någon mer än jag som INTE är förvånad? Visst föräldrar vet mycket, men för mig är min syster en bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Jaha okej! :) Har länkat din blogg, do you mind om jag lägger till dig på fb? hehe! :)

2011-10-12 @ 15:16:35
URL: http://jinthestates.blogg.se/
Postat av: bella

hej igen! har börjat skriva mitt personliga brev, men det är inte lätt alls! vart kollade du för att få inspiration? hörde att exploruis eller ISE kortar ner brevet sen...

2011-10-17 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0