The end of my favorite show.

2012-04-05 | 19:58:32
Jag har följt serien One Tree Hill ända sedan den startade med första sesonge 2003. Det är absolut en av de bästa serierna jag sätt. På något sätt känns det så äkta och som att man själv är med om någon slags händelse som är med i serien. Jag har sätt exakt ALLA avsnitt i rätt ordning och kan nog inte räkna på mina två händer alla gånger jag gråtit.
Jag såg precis det absolut sista avsnittet av sesong 9, One Tree Hill's absolut sista avsnitt. Det kunde inte vara mer perfekt, och trots att det händer massa hemskt under serien så var det sådär "filmiskt perfekt".
Jag älskar denna texten. Blir helt varm i hjärtat och jag skulle verkligen vilja ha en text som denna här hemma i mitt hus.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, jag älskar också One tree hill. Har de flesta säsongerna hemma, så för mig är det inte riktigt slut. Vet inte hur många gånger jag sett varje avsnitt. :)



Grattis på födelsedagen, i efterskott!

2012-04-07 @ 10:56:09
URL: http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0