Frozen yogurt!

2012-08-19 | 17:58:00
Glömde helt av att berätta att jag hade min första frozen yogurt i Fredags! Det var så himla gott med så mycket olika smaker, jag prova; Choklad, american cheesecake och red velvet med massa nötter, m&m's, choklad och frukter på, yummy in my tummy! 
Igår Var vi och gjorde pedikyr och fick fotmasage, underbart! Ligger alldeless i närheten av huset, så lär gå dit fler gånger! 
Nathalie, min värd-syster från Tyskland!
 
På kvällen var vi på poker kväll med vänner till familjen. Aldir spelat just poker så jag satt med och kolla hur dom gjorde. Kommer defenetivt vara med nästa gång nu när jag vet hur man ska göra, älskar att spela kort! Efter 6 timmar av spelande bestämde sig de tre som var kvar att dela upp vinsten haha och min värdmamma vann även pengar! Jag satt inte riktigt och kolla hela tiden, tjöta mest med folk och satt ute i värmen, var väldigt kyligt inne haha Kolla även en snutt på bridesmaids men vi ska nog köpa filmen idag och kolla klart på den, sjukt rolig det jag såg av den! Väl hemma vid 2 stupa jag i säng och vakna alldeless nyss!
 
Vi får se vad dagen har att bjuda på, blir nog en power walk, plugga och städa. 
 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åh Frozen Yogurt måste ju vara det godaste i hela världen.... fast jag vet inte om jag kanske eventuellt tycker att "the toppings" är ännu bättre! ;D Då de flesta har topping på sin frozen yogurt, men jag har typ frozen yogurt på all min topping! ;D

2012-08-20 @ 14:37:16
URL: http://ohralfie.blogg.se/
Postat av: | photo |

Så gott det såg ut!

Allt bra med dig idag?:)

2012-08-21 @ 09:18:38
URL: http://jossesphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0