God Jul!

2012-12-25 | 19:47:36
Började julafton kl 03.00am (alltså mitt i natten) då jag skypade med min älskade släkt som hade julfrukost hemma i Sverige. Efter det somna jag om och vakna upp för att skype med mamma o pappa som öppna julklappar över skype. När kl var 10 så gick jag upp och lagade mat hela förmiddagen. Vid 13 tiden kom vänner och familj till min värdfamilj. vi käka och tjöta ett par timmar. Sedan pusslade vi ett par timmar i väntan på att värdsyrran skulle komma hem från jobbet. Vi skulle egentligen bara öppna några julklappar igår o resten idag, men vi kunder inte hålla oss så blev alla julklapparna igår. 
Efter vi var klara med det åkte vi till ett par vänner för cholkadfondu! Så otroligt gott med jordgubbar/bananer doppade i choklad. 
Nu e det juldags morgon, värdsyrran har troligtvis halsfluss, alla ligger och slappar i sängarna, jag ska kika på the holiday (en av mina absoluta favorit filmer) nu och bara gosa i sängen hela dagen ;) Älskar juldagen varje år, man kan bara ta de lugnt o ha de gött! 
Bilder från gårdagen kommer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0