The purpose of life is to enjoy every moment

2012-06-12 | 13:37:35
Åhh tiden går så himla fort! Det är 39 dagar kvar tills jag åker. Oturligt nog ligger jag hemma med halsfluss och äcklar mig. Idag är en sån dag som jag e så sjukt taggad på att åka och börjar faktiskt inse att jag ska göra det! Jag borde nog börja köpa presenter, kolla vad jag ska ha med mig och sånt där men har inte riktigt kommit igång med det. Jag e sån "sista minuten" tjej. Jag försökte göra en videoblogg men efter 5 försök så förstör mitt hostande alla filmerna. Det händer inte så mycket för tillfället så jag har inte så mycket att blogga om. Men när jag väl är i USA ska jag skriva så mycket jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0