A city in Arizona

2012-03-11 | 08:58:05
Hej alla goingar!
Har jobbat för fullt hela gårdagen och fredagen spenderades med familjen framför TVn och körkortsboken..
Igår kändes allt så himla bra! Jag var jätteglad hela dagen trots att det har galet mycket att göra på jobbet. Känner samma känsla idag. Det är så skönt att gå runt och känna att man är glad, att allt känns bra och att allt faktiskt rullar på i rätt riktning.
Jag har pratat ganska mycket med min värdsystersyster och hon verklar jättesnäll! Vi har ganska lika intressen och allt flyter på bra. Jag tycker det är väldigt viktigt att det känns bra såhär tidigt i hela processen så man känner att det kommer bli bra. Jag kan lova er att det känns toppen!

Kommentarer
Postat av: Alma

Åh vad härligt!!!

2012-03-11 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0