Halloween!

2012-11-02 | 23:54:00
I onsdags och igår så hade jag fotbollsuttagning igen. Det har gått okej men får veta på måndag om jag kommer med i varsity eller inte. Min kropp är bokstavligen helt död efter att köra slut på sig 4 dagar i rad när man inte spelat fotboll på 2-3 år. Väldigt skönt att det inte var någon uttagning idag i alla fall. 
 
I osdags var det ju även Halloween! Jag fick tyvärr ingen bild på mig.. Men jag var en cowgirl och fick kompimanger för min utklädnad när vi gick runt och sa bus eller godis. Vi samlades ett gäng hos en kompis sedan gick vi runt i lite mer än en timma. Här sitter vänner och familj ute med stolar och mat och tjötar, ger godis till dem som kommer förbi och har massa halloween saker i trädgården! Så sjukt roligt var det och massa godis fick jag med! Efter att promenerat runt gick vi tillbaka till min kompis och käkade och tjötade för ett par timmar. 
 
Igår kom jag hem efter uttagningen, duchade och kollade på mina serier hela kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0