Listening to rain hitting your window.

2012-11-15 | 04:00:00
Tiden rullar på här. Skolan och träning fyller dagarna. Idag hade jag 2 miles test (3.2 Km). Jag förbättrade min tid i alla fall vilket kändes skönt, var inte helt svimfärdig efter heller vilket kändes bra. 
 
Imorgon blir det skolan, träning coh sist men inte minst Double Dawn! Så sjukt spännande att se sista delen av Breaking Dawn, alltså del 2!
Måste ju även säga att jag är en stolt svensk dagar som denna;
 
Har fått frågor om varför Eira slutat blogga. Känner att det är hennes beslut att prata om det. Men om hon tillåter kommer jag lägga ut hennes bloggadress här när/om hon kommer tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0