Soccer!

2012-11-07 | 04:29:00
 Först och främst kan jag säga att jag kom med i Varsity soccer på min skola! Blev super glad men efter första träningen idag undrar jag vad jag gett mig in på. Vi började med att göra rusher i tio min. Därefter övningar som involvera att springa och sist men inte minst skulle vi springa mål till mål på mindre än 20 sekunder 6 gånger. Jag gjorde fyra, vilade en omgång och gjorde sedan de sista! Fy tusan vad jobbigt det var.
 
Känns som att man springer så mycket mer i Amerikanska sporter, måste jobba på konditionen. Min tränare sa även att "gjorde du inte bra på sprigningen idag borde du nog gå ut och springa minst 30 min ikväll". Jag har inte spelat fotboll på 2-3 år och brukar inte springa rusher. Men jag vill ju inte bli kickad från laget, så när jag kom hem efter 2 timmar träning gick jag ut och sprang för 30 minuter. Nu är jag så galet trött, träning imorgon med och min tränare sa att vi kommer springa såhär i ett par veckor fram över, toppen!
 
Om ni vill se vad jag hittade på för roligt i helgen? Kika in här det är en blogg för mitt senior project så kika gärna in, den är därför på engelska men hoppas ni förstår! 
  
Fick även kommenar av min värdsyster idag. "Victoria, din rumpa börjar bli kollosal!" "Jaha, på ett bra eller dåligt sätt?" "Det beror på vem du frågar, om dom gillar kollosala rumpor haha"

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej! alltså visst känner du Eira? jag har bara en lite fråga ifall du vet varför hon tagit bort alla sina bloggar...?

tack för övrigt för en bra utbytesblogg!! :)

2012-11-07 @ 19:01:01
URL: http://aboutanamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0