Be with someone who makes you happy

2012-10-13 | 07:07:52
Idag var sista dagen på youth academy, jag tycker det vi fått lära oss vart väldigt intressant, men att ha skrikandes 12 åringar runt om sig hela veckan har gjort mig sjukt trött.
Idag i alla fall, fick vi först lära oss om självförsvar och vad för "taktik" polisen använder när de kommer i närkamper. Jag tycker sånt e sjukt roligt. Fick även kommentarer från poliserna: "I wouldn't like to fight the swedish girl", "We should hire her" and "I put my money on the swedish girl in a fight" haha så det känndes ju ändå ganska positivt.
Imorgon bitti drar jag till San Diego och kommer förhoppningsvis tillbaka med massor av bilder!
 

Kommentarer
Postat av: frida

Hej! så himla spännande att vara utbytesstudent! är själv superintresserad av att åka till usa ett år. mitt enda problem är pengarna.

hur kunde du åka? fick du stipendium? var det lätt isf? hade du toppbetyg eller okejbetyg? (om du nu ens fick stipendium)

jättetacksam för svar :)!

2012-10-14 @ 11:07:52
URL: http://fridasaendag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0