San Diego - Dag 2

2012-10-18 | 05:17:42
Vaknade tidigt för att gå ner till ett café precis brevid hotellet. Jag tog mig en kaffe och skrev ett par vykort till mina fina vänner hemma i Sverige. 
Efter detta gjorde vi iordning oss och gick för att äta frukost på ett bagel café. Därefter gick vi till en Italiensk marknad och kolla på massa fina grejer. Käkade lunch på samma restaurang som vi åt på dagen tidigare. Frammåt två tiden gick vi tillbaka till hotelet, packa badkläder och tog färgan över till Coronado ön. Denna gången tog vi taxi till stranden på andra sidan ön. Vi badade faktiskt i det kalla havet, ush! När vi var färdigbadade gick jag o värdsystrarna till en affär för att köpa matchande mjukisbyxor! Kvällen slutade med middag på en pizzeria men jag käka pasta! Somna även utmattad denna kvällen!
YMCA - The song you know!
Italiensk marknad. Sista bilden är gatumålning
Precis breve vårat hotell, nära o bra!
Efter kvällsdopp!
Våra snygga byxor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0