There are so many kinds of beautiful

2012-10-07 | 20:39:34
Jag vill skriva och berätta om hur jag har det, men så himla svårt att veta vad man ska skriva? Jag minna att innan jag åkte så fråga de som va iväg samma sak. Jag ville veta allt, allt som var ointressant för dem var intressant för mig som var hemma. Så min fråga är, vad vill ni veta? Vad jag bär för kläder, vad man pratar om med familjen, vad man gör en helt vanlig söndag eller något annat roligt? 
 
Jag har varit bortrest i Kalifornien en veckan nu, eftersom vi var i den "bergiga" delen av Kalifornien tycker jag inte det var så stor skillnad från Arizona. Det jag märkte var dock att det var mer palmer och mer grönt haha Har i alla fall haft en underbar vecka med massa nya upplevelser och bara kunnat slappna av och ligga vid poolen. Att hänga vid pool kanten och läsa bok är min nya favorit sysselsättning, synd att vi inte har en pool här hemma dock. 
 
Jag har även under varje dag denna veckan gymmat, gud vad jag saknar att gå till gymmet och crosstraina eller lyfta vikter! Visst, lag sport i all ära men att göra precis vad man själv vill, i sin egna takt och hur mycket man vill, det är underbart! så kommer jag inte med i Fotbollslaget, som är nästa sport på schemat, kommer jag börja gå till gymmet, vet inte riktigt vad jag är mest taggad på. Jag köpte även nya tränings kläder och tränings skor, det gör det hela mycket roligare med! Känner man sig snygg blir det lättare och roligare! Älskar känslan av att känna mig fit! 
 

Kommentarer
Postat av: clara

Är high school i usa som på filmer? Lite klassisk fråga kanske men uppstår cliqsen som är så vanliga med dom superpopulära och nördar etc.

2012-10-07 @ 22:38:34
Postat av: Frida

hej jag, är själv påväg på utbyte nästa år och håller just nu på med allt pappersjobb. Så jag undrar vad du skrev i ditt personliga brev, och hurdana bilder du satt till foto collaget? hoppas du kan ge lite tips :)

2012-10-08 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0