You don't know how lovely you are

2012-10-12 | 07:39:57
Onsdag på Youth academy: 
Vi var på skjutbanan eller rättare sagt. Vi fick riktiga vapen som var utan kulor men med "luft tryck" så de "reagerade" precis som en vanlig pistol. Vi fick senarion där vi skulle agera poliser och fick så tala med skärmen vi kolla på och om det var nödvändigt skjuta the bad guy. Jag har aldrig förut rört ett vapen men jag lyckades ladda pistolen utan problem, jag sköt personen i bröstet 3 gånger och träffa 3. Polismännen som var med oss var väldigt nöjda med min insats vilket var väldigt kul att få höra! Efter det fick vi lära oss om narkotika, hur lätt det är att få tag på det, bli fast med det och hur det påverka.
 
Väl hemma komm S hit och vi blev upphämtade av B. Vi åkte till San Tan mall och kollade i affärer, hittade lite örhängen och sådär. Efter det åkte vi till en pizza restaurang och käka pizza, super gott! 
 
Idag på youth academy så fick vi lära oss om de olika gängen som finns i staden jag bor i, "bara" 8 stycken,, Väldigt intressant tyckte jag! fick även presentation av K9 vilket är polishundarna. 
Väl hemma somna båda värdsystrarna medans jag kolla på nya serien Arrow, sjukt bra! B kom o hämta upp mig vid halv sju så då åkte vi hem till henne o kolla The vampire diaries och beauty and the beasy, riktigt bra serier och så spännande med allt som hände i sesongens första avsnitt av TVD!! 
TVD!
 
Nu ska jag verkligen sova för är trött som tusan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0