...And then I met you

2012-09-19 | 06:32:36
De senaste dagarna har varit fullspeckade. I lördags va de födelsedagsfest hela dagen och kvällen så sjukt galet mycket mat och trevliga människor! 

Att man alltid hänger i köker!
 
Outside Movie! - 21 Jump street!
 
Red party cup!
 
Hela gänget! 
 
Happy birthday!
 
De hade photo booth med, bilden ville inte vrida sig,, men snygga va vi i alla fall!
 
I söndags va vi ute och handla skor till homecoming, sedan åkte vi runt och gjorde lite ärenden! På kvällen chilla jag och min värdmamma framför bridesmaids med kex och ost! Den bästa osten som fins här är pepper jack cheese! Så galet, sjukt gott! 
 
Denna veckan är spirit week, vilket betyder att man klär ut sig varje dag! Igår var det life guard, dock hade jag inget rött så kunde inte delta! Igår va det bara full rulle hela kvällen med läxor, middag (gjord av mig) sen va det bara att stupa i säng!
 
 
Men idag så var det pjamas day vilket jag mer än gärna deltog i! 
Snyggingarna!
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0