Another day in heaven!

2012-09-09 | 17:07:00
Då var lördagen avklarad med baby också. Natten mellan fredag och lördag vakna babyn kl 12 så höll jag på att mata den och vaggade henne i 40 minuter, mina armar var döda efter det. Så kl 01.40 kom jag i säng igen. Sedan vakna hon igen kl 3 och då tog jag hand om henne till 4.30 sen fick jag sova ända till kl 8. Hon var även väldigt lugn under dagen, var på pizza party för en söt 5 åring som fyllde år. Hon var allt duktig haha 
 
Mumma med Pizza!

Födelsedagsbarnet och hans syster!
Födelsedagsbarnet. Tårtan är gjord av hans otroligt kreativa mamma!
 
På kvällen gick jag, mina värdsystrar och Sanni (en finsk utbytesstudent som kom och hängde med oss igår), till en resturang i närheten för att äta middag. Självklart ville babyn att jag skulle byta blöja mitt på vägen, det är inte som andra barn där man kan byta den när man kommer fram om det är 5 min kvar. Denna babyn börjar skrika efter 10 sekunder om du inte gör ngt! Mitt i allt så tappar jag tydligen babyns huvud och hon börjar gallskrika vilket betyder att man bara kan vagga henne. Så min amerikanska värdsyster tog henne och gjorde det. haha 
 
Resten av kvällen sov hon i stort sätt. Hon vakna vid 1 och jag behövde bara byta på henne, lika så vid 4 sen vakna hon nyligen och ville bli matad. Jag har alltså haft en lugn och skön natt, får se vad hon har att bjuda på idag!
 
Dagen kommer spenderas hemma med plugg och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0