Dream is a wish your heart makes

2012-09-15 | 21:31:00
Förlåt för dålig uppdatering men boggandet ligger inte riktigt högst på min lista för tillfället, kommer nog igång med det snart igen dock. 
 
Igår hade vi fundraiser för badminton laget. Det kom faktiskt många fler än jag trodde! Vi spela badminton i flera timmar och skratta o hade roligt! Väl hemma lagade jag middag. Klyftpotatis med kycklinggryta,, Åhh vad jag saknat lagad mat och tusan vad gott det va om jag får säga det själv haha! Sen gick vi över till en granne och var barnvakt, somnade med en gång och vakna igen när vi gick hem,, 
 
Idag blir det födelsedags kalas! 
 

Lunch @Basha!
Nate gick All in! haha

Badminton för fulla muggar!
Sjöng gjorde dom på plan med ;)
Badminton tränarna vann som vanligt ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0