If this love only exists in my dreams, don't wake me up

2012-09-06 | 04:51:03
Tänkt bara slänga in ett inlägg och berätta att jag lever! Händer inte så mycket för tillfället. I måndags var jag och shoppa med min tyska värdsyster hela dagen, så skönt att ha tid på sig att shoppa! Det var labor day här vilket betyder att vi var lediga i måndags. Jag hittade en homecomming klänning och skor, dock så passar inte skorna ihop med klänningen så får hitta ett par andra! (Jag klagar inte att ha garderoben full med klackar :P). Köpte massa annat både nödvändigt och onödigt! Igår och idag har vi haft matcher med badminton laget. Igår var det hemma och idag var det borta matcher, laget vann både igår och idag, allt blir så mycket roligare när man vinner! 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Har du spelat badminton tidigare, typ hemma i Sverige?

2012-09-11 @ 14:40:31
URL: http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0