Imagien all the people, living life in peace

2012-09-13 | 06:25:00
Dålig uppdatering från min sida men varit fullt upp hela veckan. Måndag hade jag skola, sedan träning och sist var jag med min värdsyster hos hennes vän där dom gjorde en redovisnings video, sjukt roligt!
 
Igår hade vi bara match efter skolan och vi förlora tyvärr :/ 
Idag va jag i skolan som vanligt och hade historia test. Fick reda på att vi skulle ha det, igår, så det gick inte särskillt bra, men vad gör det när jag endast behöver ha C! 
Var även på möte för skoldestriktet där de presentera oss för alla andra utbytisar och välkommna oss till Chandler. 
Här är gänget, ingen annan från Sverige men en massa från Tyskland!
 
Q: Har du spelat badminton tidigare, typ hemma i Sverige?
A: Inte spelat annat än på idrotten i skolan, vilket bara e någon gång per år, så inte riktigt. Men det e kul!
 

Kommentarer
Postat av: Alma

hehe vad kul med den där babyn! ;) Känns verkligen som i alla serier när tjejen alltid blir ihop-parad med sin crush/sitt ex och så ska de ta hand om babyn tillsammans haha ;-)

2012-09-14 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0