Keep calm.

2012-09-08 | 06:42:11
Idag tog jag hem låtsasbarnet som jag ska ha över helgen. Jag har en klass som heter early childhood education. Vi lär oss alltså om barns utveckling. Ett av projekten är att ha en "nyfödd" bebis hemma över helgen. Så idag tog jag hem fejkbabyn som jag döpt till April Therese Ahlberg ;) Barnet satte igång kl 15 och jag kan lungt säga att jag redan är trött på det.. Jag har burped (vet inte översättningen) ungen till och från i 4 timmar nu så är lite trött. Förut satt jag i en timma i sträck. Burped är alltså när man "klappar" barnet på ryggen så att det ska rapa..
Annars har det inte hänt så mycket. Vi vann även matcherna igår vilket betyder att vi vunnit tre skolor i rad! Idag blev det ingen träning, vilket nog var ganska bra med barnet o allt. Idag hade jag även 4 quizez och 1 redovisning, så hoppas jag kan få någon timmas sömn inatt. 
this is my baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0