Another day in the desert!

2013-04-17 | 01:46:55
Skolan rullar pa som vanligt och just nu e det fullt upp med planering infor Prom/Balen som ar nasta lordag. Dagarna ar fyllda med skola och traning och helgerna ar bokade med saker varje helg tills jag aker hem. Kan inte forsta att det bara ar 7 veckor kvar tills jag aker ifran Arizona.
 
Sedan senast sa har det inte hant nagra storre grejer an att min fodelsedag har varit. Jag fyllde hela 19 ar. Vi akte till galoppbanan pa dagen, sedan akte vi till min vardmamams kompis overrasknings fest och senare pa kvallen gick vi ut pa middag till Texas Roadhouse! 
 
Langtar hem nagot otroligt mycket, men hur lamnar man egentligen en plats som varit ens hem i ett ar? Jag har traffat nya manniskor och skapat ett helt liv har under ett ar. Hur skont det an kommer bli att komma hem sa kommer det inte vara latt att lamna den vardag jag nu har vant mig vid. Jag visste redan nar aret borja att jag skulle hem i slutet av nasta lasar. Nar flygbiljetterna kom sa hade jag aven ett datum att anpassa mig till.
 
Jag kanner mig inte redo att aka hem imorgon eller om en vecka. Men jag vet att dagen da jag aker bara kommer narmare och jag forsoker att vanja mig vid tanken att jag inte kommer vara kvar pa Basha High nasta lasar, det gor mig ganska lesen och far mig att inse att jag traffat manniskor under detta aret som pa ett eller annat satt har berort mig. 
 
Jag ska verkligen ta vara pa de sista veckorna har i USA och tyvarr sa har bloggningen tagit stryk pa det men sa ar de. Kommer kanske komma upp fler inlagg har i slutet. (Har inga bilder for tillfallet for min svenska dator har lagt ner helt och har ing bilder pa denna Amerikanska).
Fodelsedagspresent fran min alskade syster yster, hela vagen ifran sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0