It feels so good!

2013-01-21 | 07:21:00
Dagen började som en helt vanlig söndag! Kollat på serier hela dagen och gjort läxor. Kollat en serie som heter Terra Nova, väldigt spännande och bra! Vid 6 tiden så bestämde jag och min v-syster oss för att gå ut och ta en springtur. Vi sprang 4 km tillsammans. Det kändes otroligt bra, igen värk i benhinnerna eller någonting så tänkte att jag tar ett extra varv (4 km). Det slutade med att jag sprang 1 mil! Aldrig hänt förut så det var väldigt roligt. Trodde aldrig i mitt liv att jag någonsin skulle orka springa en mil. Otroligt tacksam för min träna som varit otroligt strikt och fått oss springa en massa under fotbolls sessongen. 
Nu somnar jag nöjd o glad för ännu en fotbollsträning i morgon bitti! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Hej!
Kan du inte lägga upp en bild på ditt rum? vore kul att se :D KRAM

2013-01-25 @ 17:17:30
URL: http://countyourdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0