Wake up and live.

2013-01-31 | 05:59:02
Hejsan Goingar! Glömde helt av att berätta om lördagens äventyr. Jag var iväg med ett par människor från min Am. organisation och spelade paintball! Tanken var att vi skulle vara utomhus, kl 10.00am och betala $50 (320 kr). Så blev det inte riktigt. I Arizona, där det ALDRIG regnar så var det självklart världens oväder denna senaste helgen! Så vi fick flytta det till kl 12.00pm inomhus och lyckades få ett bra deal och betalade bara $15 (95 kr)!
 
Jag var först jätterädd. Men när jag väl kom in i det var det otroligt roligt! Blev bara träffad 2 gånger och har fina blåmärken efter det men det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Efter att ha spelat i ett x-antal timmar med pauser emellan blev det att åka hem för myskväll med pizza och donuts! 
 
 
 
Denna veckan har jag haft massa plugg och prov/inlämningar. Idag sprang jag även 1 mil igen på alldeless under 57 minuter. Det var otroligt jobbigt idag men jag gjorde det med ett par korta stopp så det funkade. Efter det blev det ett varmt bad, otrolig träningsverk i hela kroppen efter gympasset igår då vår tränare körde kol på oss. (Är det så man säger? Kommer inte ihåg uttrycket) Det var jobbigt som tusan i alla fall ;) Nu ligger jag i sängen och ska sova superduper gött! Skolan och 2 timmar gympass väntas imorgon ;) Ha de gött så hörs vi förhoppningsvis snart igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0