You were born an original. Don't die a copy.

2013-01-17 | 05:03:17
Igår hade vi match och det var bara 0°c ute. Spela med shorts och t-shirt, det var kallt kan jag lova. Mina händer var isbutar och det första som händer när jag kommer in på plan är att jag blir trampad på mitt finger, kände dock inte så mycket smärta så mina fingrar var is.. hehe Sedan blev jag efter hand sparkad på båda mina shin splints så efter matchen kunder jag knappt ta mig till bilen haha Vi vann i alla fall matchen med 3-0. Nu har vi bara 4 matcher kvar i serien och måste vinna minst 3 för att gå vidare till states, håll tummarna för oss!
 
Idag var det en helt vanlig onsdag precis som alla andra onsdagar. Jag gick i skolan, hade lunch kl 10 men hungrig som jag alltid är käkade jag lunch. Känns som att det är alldeless för tidigt men står mig ändå ganska bra tills skolan slutar 14.14. Efter skolan hade jag träning och det var faktiskt varmt ute idag! Hela 17°c skulle jag tro. Träningen går bra men jag har shin splints vilket jag tror är benhinne inflamation, detta göra att jag har ont när jag både går och springer. Försöker tejpa och det hjälper oftast men efter gårdagen va jag ganska sore i mina ben. 
 
Ska verkligen försöka börja att vara nyggit, inte alltid så lätt när man ser chips o kakor när man kommer in i köket efter att inte ätit på 8 timmar haha Men idag blev det en himla god middag! Broccoli, morötter, solrosfrön och äggröra gjord på endast äggvitor!
 
Glömde berätta att jag hittade knäckebröd här om dagen på world market, Mumma! 
Kan inte förstå att det redan snart är slutet av januari och 6 månader har gått förbi. Tiden rullar på kan man lugnt säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0