Spring break!

2013-03-11 | 07:53:23
Nu har jag spring break här i staterna fram tills den 25e Mars. Himla gött med ledighet nu. Det kommer lägligt, känner att ja är ganska så skoltrött. Imorgon ska jag äntligen iväg o fixa mitt hår efter att ha skjutit upp det i en månad. Förutom det så händer inte mycket. Inga planer i veckan men på fredag åker jag till San Fransisco, ska bli himla häftigt! 
Det har regnat här i helgen men värmen ska komma i veckan igen, ja ska minsann pressa i solen så jag ser lite levande ut när ja kommer tillbaka till skolan igen! 
 
En kille i min klass som vanligtvis är klädd i cowboy kläder kom till skolan såhär. Var ganska så shockad, han gjorde det för ett "dare". 
Tog mig ett långt o härligt bad i fredags efter en springrunda och regn hela dagen! 
Har inte hittat någon ny bok jag vill läsa så blev ett par tidinigar som underhållning när ja flyger till San Fransisco nästa helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0