MoPro!

2013-05-14 | 00:52:00
Blev bjuden till MoPro i forra veckan av en kompis. MoPro ar Mormon prom.
Har var min inbjudan i alla fall. Han ringde pa dorren o sen sprang ivag men jag blev sa radd och oppnade inte dorren. Sa han ringde mig och sa till mig att oppna dorren. Haha 
 
Vi borjade dagen med att aka till en sjo och cliff diving, hade superroligt och hoppade fran en 10 meters klippa! Jag blev avslappt hemma igen vid 15 tiden. Gjorde da iordning mig for "balen". Min dejt hamtade upp mig vid 17 och sjalvklart sa gick en grej pa bilen sonder innan vi ens hann aka ifran mitt hus. Sa gruppen vi skulle ga med kom till mitt hus och vi forsokte fa ordning pa det i en timma, uppkladda och allt. Det gick tyvarr inte sa vi akte direkt till middagen och motte upp resten av gruppen. Tyvarr sa blev det ingen fotografering for varan del.
 
Vi kakade middag och sedan akte vi till dansen. Val dar tog vi bilder och gick ett varv runt dansgolvet. Efter 30 min va vi pavag dar ifran igen. Vi akte hem till en kompis hus och satt i Jacuzzin resten va kvallen. Hade en super tevlig dag och kvall sa somnade gott nar jag kom hem. 
 
Pa sondagen, igar, akte vi upp till en sjo for att kaka lunch pa en angbat medans den gick runt sjon och de prata om massa historisk fakta. Det var med min vard mamma, vard mormor efteso det var mors dag! 
 
 
Datorn vill inte ladda upp bilder nu sa det kommer senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0