What's On Your Mind?

2013-05-15 | 03:26:00

Har ni fragor sa ar det bara att stalla dem! Jag aker ju hem snart sa ar det nagot ni undrar eller vill veta, ASK ME!

 

Elin: Superfin klänning! En nästan sån jag letat efter här i Sverige men det är svårt att hitta!

Tack sa mycket! Jag kopte den faktiskt pa e-bay. Sa hittar du ingen rekomendrar jag att du kikar dar!

 

En som undrar: 
Underbar blogg! Hur är det med idrotten där, kan man börja t.ex. fotboll fast man aldrig spelat förr?

Tack sa mycket! Det ar helt fran skola till skola och vilken arsgang du kommer till. Om du ar en senior maste du vanligtvis spela I hogsta ligan, varsity. Men om du ar freshman-junior ska det sakerligen inte vara nagot problem att vara I vilken sport som helst, beroende pa hur tavlingsinriktad skolan ar. Men annars kan man ju alltid bara vara med pa traningarna och hjalpa till eller likande, kan ju ocksa vara roligt!

 

 

Madeleine Hutchinson: 
Wow vilken härligt prom du verkar ha haft! Jättefin klänning!! 




Det var verkligen annorlunda jamfort med hur jag hort att det ar i Sverige sa det var en spannande upplevelse precis som allt annat har! Tack sa myckt!





 

Nettan: 
Gud så fin du är i din klänning.

Ahh tack sa mycket!





 

Julia: Gud vad kul det låter! Måste säga att jag älskar din blogg, läste igenom hela typ förra veckan och längtar så mycket tills jag själv ska åka. Men din blogg är en inspiration och jag hoppas du får en fin sista månad i staterna! :) 


Vad kul, hoppas du far ett underbart ar och ta vara pa varje minut. Tiden flyger forbi har borta. Tack sa mycket!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Längtar tills du kommer hem! Du har varit borta så länge...Du måste komma upp så fort du kommer hem! Kram Kram

2013-05-22 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0