Día 1 - Valencia

2012-04-17 | 22:30:37
Blir en liten Valencia blogg nu under 3 veckor :)
Första dagen i Valencia har gått förbi. Har rest i stort sätt hela dagen, det började med att flyga i tre timmar därefter buss i två. När vi väl om fram vid 5 tiden fick vi lite käk. Kollade runt området och köpte lite vatten och sådär. Gick till havet och tog oss ett dopp, det var ganska kallt kan jag lova! Nu har vi nyss vart nere o käkat middag, snart sovdax :)

Cecilia om Just so crazy!:

Hej!

 

Grattis!! Jag håller också på med mitt körkort, ungefär vad fick du göra på din uppkörning? bara nyfiken =)

- Landsväg, backa in i parkeringsruta, corkulation, motorväg typ de :)

 

Alma  ([email protected]) om Pretty Things:

Du skrev förut om att du saknar OTH, och jag tänkte tipsa om en annan serie! Pretty Little Liars! Den kanske verkar töntig och du kanske inte gillar den efter första avsnittet, men keep watching och du kommer vara fast! Kan luuugnt säga att det är en av mina favoritserier, och jag har sett många jag! Testa! :)))

- Tack för tipset Alma! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0