I see the good things that come by

2012-10-17 | 02:54:06
Sitter här med min trogne vän/pojkvän/man/sambo Winston som alltid håller mig sällskap vart jag än är i huset Han brukar sova på min säng när jag är i mitt rum eller ligga i mitt knä när jag kollar TV. Dom andra katterna mobbar honom stackarn!
 
 
 
Har nu vart ute på en go power walk + lite styrka. Jag är inte mycket för att springa, blir uttråkad alldeless för fort tyvärr. Men gå kan jag göra i timmar. Så idag blev det 1 timma i området, går samma plana runda varje gång vilket börjar bli lite tjatigt nu men har inte så mycket val. 
 
Q & A 
 
frida Hej! så himla spännande att vara utbytesstudent! är själv superintresserad av att åka till usa ett år. mitt enda problem är pengarna. 
hur kunde du åka? fick du stipendium? var det lätt isf? hade du toppbetyg eller okejbetyg? (om du nu ens fick stipendium) 
jättetacksam för svar :)!
 
- Vad roligt, om du får chansen tycker jag verkligen du ska ta den! Pengar var mitt problem med. Mina älskade föräldrar har stöttat mig otroligt mycket med pengar. Jag fick dessutom ett stependium på 7000 kr om jag inte minns fel. Dock så tycker jag det var väldigt svårt att hitta stipendier att söka men med lite hjälp på traven gick de lättare. Kolla in denna sidan, jag tycker det var värt att betala lite pengar och inte behöva sitta timtal (vilket jag ändå gjort) för att hitta stipendier at söka. Mina betyg var okej när jag åkte. Hade några Mvg, VG och G. Jag har även jobbat och sparat de pengarna jag tjänat. 
Jag ska vara ärlig att säga at det varit tufft, inte lätt att tjäna ihop alla pengar man behöver för ett sådant här år. Dessutom blir det oftast mer kostnader än man räknat med, i alla fall för mig. Men jag gillar att kämpa för saker och det har jag verkligen fått göra! Här skrev jag även om hur jag fick ihop pengar. Hoppas verkligen att det löser sig för dig och att du får komma iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0