Last day

2012-09-28 | 08:16:12
Idag var sista träningen med laget. Riktigt tråkigt faktiskt för tjejerna i laget är otroligt tevliga! Vi tog även lagfoto så att jag och N har foton på oss alla (Vi är bortresta när de riktiga lagfotona tas). Ficka även måra matchtröjor! Toppen att få dom när sesongen är över ;) haha Men dom va väldigt fina i alla fall. Redan har en del av året redan gått över, nu är jag helt klar med badmintonen och satsar på soccer next!
Här är det goa laget, känner att min hårfärg inte riktigt passar in,,? haha
 
Imorgon drar jag till Grand Canyon med min amerikanska organisation. Ska blir så sjukt roligt att hänga med utbytesstudenter. Känns som att man delar så mycket med dem för de är liksom i samma sists som du är och delar många tankar med dig. 
 
  • Maria Om: 2 Months!
    Hej, kan du säga fördelar och kanske om det finns nackdelar med att bo med en annan utbytesstudent? :)
    - Fördelar är väl att man har någon som förstår vad man går igenom och delar liksom upplevelser med. Man kan säga saker till dem och de förstår vad du menar, t.ex. Om man tycker ngt är väldigt annorlunda. Kan vara svårt att förklara det för en i värdfamiljen.  
    Nackdelar kan vara att det lätt blir en kamp om "mest uppmärksamhet", vilken familjen gillar bäst osv. Även att man kanske inte tar tag i problem när man väl har någon "imon familjen" att prata med som förstår en. 
    Dessa är saker jag kan tänka mig är för och nackdelar, dock säger jag inte att läget är så för mig. Jag har en väldigt bra rellation med min utbytessyster, tycker jag i alla fall. 
     
     
    Alma Om: Imagien all the people, living life in p...
  • hehe vad kul med den där babyn! ;) Känns verkligen som i alla serier när tjejen alltid blir ihop-parad med sin crush/sitt ex och så ska de ta hand om babyn tillsammans haha ;-)
    - Haha ja babyn va kul. Saknar faktiskt lilla April emellanåt. Haha ja, det är som i filmer! 
Trackback
RSS 2.0